Hmm

Ja, min viktnedgång har ju gått åt helvete sedan jag åkte på semester. Har gått upp i vikt och är helt förstörd. Men det är bara börja om, jag har ju inte gått upp allt i alla fall. Det känns jobbigt, men jag ska nog klara det.

Idag kommer mormor och kusinen hit, sen ska vi äta tillsammans. Hoppas det inte flyger iväg då, jag vill ju verkligen klara det här.

Just det, nu är ju sommarlovsentreprenör slut, imorgon är det "gala" i uppsala som jag ska gå på. Då kommer alla från de tre län som deltagit och äter gott. HELVETE. Jag hatar mat.


Postat av: hannnnzor

Förstår att det är jobbigt men hata inte maten och var inte ledsen! Du har ju gjort det förr. Sen kan stor del vara vattenvikt också.

Inte för att jag tycker att du behöver banta men alltså, häng inte läpp, är vad jag försöker säga för du kan gå ned det igen. Jobbigt och frustrerande, ja, men det hjälps bara av att försöka igen, eh? <3

2010-08-09 @ 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: