Total ångest

Okej. Det är lördag. Jag är sjuk.

Jag funderar på att trotsa min sjukdom och åka in och shoppa... men jag skulle inte klara det mentalt eller fysiskt. Jag skulle köpa allt jag såg. Jag har ett problem tror jag. Spendera pengar är något som bara... det är så KUL av någon anledning. Nej. KANSKE att jag får köpa mig en cardigan till om den är SNYGG och ett par långärmade, tunna tröjor man kan ha under. Men inget mer.

Har siktat in mig på denna:
Den gillar jag. Men man vet aldrig hur den ser ut på!

JAG HAR SÅ TRÅKIGT. Dessutom är jag trött på min bloggdesign :D Hehehehehehe MEN JAG LYCKAS JU FAN ALDRIG GÖRA NÅGON SNYGG DESIGN. Vad är mitt problem? Jag har gjort om den hundratusentals gånger men ändå blir den aldrig riktigt snygg. Bajs. Vill ha något originellt och snyggt och så vill jag att någon ska läsa och kommentera den. Men varför skulle de göra det om jag bara skriver om tråkiga saker?

Är dessutom dålig på att lägga upp bilder i den. HeheheheheheehhehhHEHEHEHE. Behöver skaffa en liten, smidig kamera för sådana här tillfällen. Min feta systemkamera är en aning overkill för det. Om jag inte ska lägga upp snygga bilder för att inlägget handlar om det såklart.

Men vi kan ju sörja att sommaren är påväg bort och vintern kommer. Låt oss hedra minnet av sommaren med en vacker bild jag tog med MAMMAS systemkamera. Jisses.



Börjar bli klar med min hemsida dock! Eller den ÄR klar. Väntar bara på Hanna och hennes vackra ikoner <3 Eller, jag kom på en sak till jag ska göra! Gör det på en gång och låter er slippa undan mitt eviga tjat om bloggdesigner och utråkadhet.

Tjing




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: