Åååh

Uh, är jättesjuk nu. Alltså jag brukar inte bli smittad så lätt, men det är ju aningen svårt när det är tre mot en. Inte rättvist. Så idag missar jag en obligatorisk laboration i programmering på grund av den här skiten. Får restuppgift, kul.

Men i alla fall, jag är lite glad för jag fick svar på mejlen att mina kläder nu finns att hämta ut. Jäklar vad fort det gick. Ja, ja, bara hålla tummarna på att det passar allting. Annars får vi hoppas på att man kan byta storlek eller få pengarna tillbaka om man ångrat sig. Mysiga höstkläder <3

Är strax klart med min hemsida! Väntar bara på Hanna, den ängeln, som gör lite (många) ikoner till den åt mig. Hon är så snäll! Så snart är det dags för LAUNCH.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: