Seeeeg

Jag tror inte det beror så mycket på skolan, men är helt seg i huvudet! Har haft en och halv lektion idag. Värdelöst. Men skolan kommer väl igång nästa vecka. Imorgon börjar Fysik B, kill me, plz.

Träffade en gammal vän igår! Det var kind of wacko. Vi är grannar och har inte träffats på flera år. Helt sjukt. Vi måste verkligen träffas igen och bli vänner igen liksom. Jag har tappat så många vänner och det är inte så roligt.


Ny kjol, nya strumpbyxor = Ny outfit

Köpte nya kläder i förrgår. En grå cardigan, strumpbyxor med större prickar (i samma paket) och ett diadem med en liten rosett på. Det var nice. Men H&M cpn tog betalt två gånger för diademet! Och de hade stängt när jag var där så jag kunde inte gå tillbaka när jag märkte det, och de hade nog inte trott mig om jag kommit dagen efter. Så jag sket i mina förlorade 30kr och använde mina kläder istället. Är rätt nöjd. :D

Nu blir det nog middag.



Postat av: Sofia

Ah, det härliga när man handlar. Bäst är nog när de glömmer ta betalt för något :D



Vi måste absolut träffas igen någon dag! Jag har i alla fall inte skolan som ursäkt att inte ha tid längre ^^

2010-08-19 @ 17:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: