Taggad men nervös

Jag är fett taggad inför framtiden! Utbilda mig till webdesigner/webmaster osv och starta mitt eget företag! Jag har redan tre kunder och flera potentiella. Det är fantastiskt kul. Har kommit en bit med allt. Finslipat lite inför de stora förändringarna på Konstgoja och  är TAGGAD! Haha.

Men jag är också nervös. Utbildningen är så långt borta och jag är rädd att förlora vänner eller andra och bli helt ensam. Var ska jag bo, kommer jag få vänner, kommer det vara allt jag förväntar mig? Det är så läskigt. Alla bara far åt helt olika håll...
Men glöm det en sekund. Kollar förövrigt på Sagan om Ringen :) Kanske inte kollar hela dock :o Fett lång! Hihi.

Tagga med mig? Rädda mig?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: