Besök på väg!

Strax ska jag få besök av min goda vän Hanna och vi ska bara hänga och chilla runt lite. Vi får väl se vad vi hittar på, men det är alltid kul med henne! Jag fick lust att rota igenom hela min garderob och prova alla kläder, sååå Hanna kanske ville vara med? Vi får se, annars blir det imorgon!

Nej, jag ska köra hårt med garderoben! Hitta nya outfits och sy om fula/trasiga/kläder som inte passar om jag kan! Hoppas man hittar något roligt, annars får man köpa en helt ny garderob! ;)

 

Ett litet tips: Bonprix <-- Grym affär med snygga kläder!

 

Snygg klänning från Bonprix. (Om jag fortsätter köpa klänningar kommer det sluta med att hela min garderob består av endast klänningar!)

 




Postat av: hanniz

alealejandro alealejandrooooo

alejandrooooo

2010-07-07 @ 15:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: