Min dag hos mormor

Så, idag har jag varit hos mormor då. Fick våfflor till lunch/frukost, nom nom nom! Sedan blev det hjälpa kusinen med matte. Inte lika kul, men det behövdes.

Efter åt vi lite vattenmelon och sedan gick vi på en lång och outhärdligt varm promenad ner till centrum. Där kollade vi i djurbutiken och sedan köpte jag mig en klänning! (suck... bild nedan) Sedan handlade vi mat och godis och tog oss hemåt. Väl hemma började vi med mat och nu är det matte pågång igen.

Bilder från dagens händelser:

Med och utan mitt nya skärp, vilket är bäst?

Så nu blir det väl mer matte och sedan mys framför tvn förhoppningsvis. Ha det bra!



Postat av: Jojjo

snygg klänning! Funkar med både skärp och utan, beror väll lite på vad man känner för :)

2010-07-09 @ 23:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: