Nämen tjenare

Hmmm, lyckades skapa mig ännu en blogg nyss... trodde inte att det skulle gå till riktigt så, men det var det som hände i alla fall! Jaja, det är väl inget att gråta över. Ville lägga in en bild från mobilen till denna blogg, men den gjorde då en helt ny. Det var oväntat! Men ni behöver inte besöka den, för antagligen så kommer jag inte använda den så mycket och om något kommer upp där så kommer det upp här också!

Men jag var i alla fall hemma hos jacob och firade hans födelsedag idag! Vi åt god mat och hade trevligt. Sedan gick vi till en park, så medan de andra spelade fotboll tog jag mig chansen att gunga. Har aldrig riktigt förstått hur jäkla kul det egentligen är! Ni borde alla pröva det igen. Det var härligt och så lätt.



Min snygga gröna tröja är då från mitt jobb som sommarlovsentreprenör. Folk har skrivit vad de tycker om projektet på den. Jag hade bara den på mig (det är en XL) och gick omkring med några på stan och pratade med olika personer. Det var kul. Men det var kallt när vi gick ut så då tog jag på mig den. Synd att det inte var så jäkla snyggt bara. xD Men snygg kan jag vara en annan gång!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: