Shopping och make-over

Var en sväng in till "stan" och gjorde mig några små inköp:


En ny mascara (behövdes verkligen, hade till och med börjat använda Rimmel-mascaran jag hade. Inte dåligt, men inte i närheten av denna.), sedan två nya midjeskärp; ett svart med söt rosett och ett vitt med guld. Har ett svart sedan tidigare men det har blivit mycket för stort så nu köpte jag mig två nya i vitt och svart i storleken small istället :)

Sedan köpte jag två blonderingar, men det behövdes tydligen bara en. Då har jag i alla fall en till senare. Såå, vill ni se resultatet av blekningen?

Före:                                                  Efter:


Man kanske inte ser det på bilderna, men det blev stor förändring. Fortfarande lite gult där det röda är (bilden visar mitt hår lite gulare än det är), men mycket mycket ljusare och snyggare tycker jag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: