Jag är kär

Jag är kär!

Kär i Bridget Jones filmerna! Engelska romantiska komedier är ju helt fantastiska. Har tagit mig igenom Bridget Jones 1 och 2 och Love Actually. Helt jävla underbart!

Har haft älsklingen här och det har varit så underbart! Honom är jag också kär i! Min syn på romantik och kärlek är helt förvriden pga romantiska komedier. Stackars sötnosen som ska försöka leva upp till det. Ja, ja. Han såg ju Bridget Jones 1 och Love Actually med mig, så lite koll kanske han har. ;)

Har haft en på alla andra punkter helt bedrövlig helg. Hundarna är cp i huvudet och allt går fel. Imorgon kommer i alla fall mamma och pappa hem så att jag slipper bry mig längre. Känns som att efter en veckas lov så behöver jag stanna hemma några dagar till för att vila upp mig... Herregud.

Men det är väl bara ta det som det är och pallra sig till sängs... Kanske borde dammsuga köket först. Vill inte.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: