HELVETE

Jag är så jävla ARG på mamma och pappa just nu. Jag vill bara grina!
Jävla helvete. Kunde man fått säga hej då i alla fall?
Fan.

Jag är så jävla trött på allting just nu.
Har varit sjuk en halv vecka, mina jävla sås/eksem/äckel har kommit tillbaka på lillfingret och jag har ingen jävla salva kvar. Jag är slut på idéer när det gäller... allt och allt jag än gör blir så utdraget. Det tar aldrig slut och blir aldrig som jag tänkt mig. Helvete

Jag vill börja skriva igen, men har ju fan inget som driver mig. Litterär gestaltning som jag gick förra året tvingade ju mig att skriva, och även fast det var trögt och svårt ibland så tyckte jag att det var kul. Jag älskar ju att skriva! Jag vill göra det hela tiden! Men man måste ha idéer, och först och främst TID. Vilket inte existerar i dagens samhälle. Herrejesus.

Religion är idiotiskt, på tal om jesus och alla hans påhittade vänner.
HERRE-FUCKING-GUD

Och den där jävla "debatten" som pågick i skolan mellan alla partier idag, vad fan var det!? Idiotiskt, puckat. Puckade frågor av idiotiska elever och puckade svar av blåsta politiker. Jag är så TRÖTT på allt som har med val och skit att göra just nu. Ge mig en jävla PAUS. Ni är ju fan ALLA idioter.


Nu går jag och dränker mig.
För ett "hej då" tar väl inte så jävla lång tid?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: