Köööööööööööööööööööör

Har fikat med grannen Sofia idag :D Det var mycket trevligt! Kändes som att vi verkligen hade mycket gemensamt och fick inte svårt att prata tyckte jag iaf! Mohahah det var kul :) Hallonpaj och varm choklad köpte man sig också! Mums :)

Seeen sjöng jag i kören, det var ganska trevligt. Trodde att Cecilia skulle mörda mig dock, hade glömt alla texterna... eller nja, snarare tappat bort dem. Så nu blire leta! Efter kören en timmes "rast" med inget att göra . Men sedan ensemble! Det gick ju bättre än väntat iaf.
Nu är jag hemma äntligen och ska göra mig lite mat!

Peace out



Postat av: Sofia

sv: Absolut! Vi får hitta på något mer en annan dag :)

2010-09-15 @ 09:49:47
URL: http://eneci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: