Provdag

Har haft två prov idag. Sjukt. Skulle haft ett, men bestämde mig att flytta fram ena en vecka, lika bra att ha det gjort! Så jag hade ingen lektion förrän tjugo över ett idag, men kom till skolan kvart i nio iaf xD Var inte med på gympan för att jag har ont i halsen, vågar inte chansa liksom.

Så jag pluggade inför mitt (som det var då) enda prov. Sen blev det dags för programmering, men det var andra som hade det provet idag istället för nästa vecka, så jag blev väldigt avundsjuk och körde det också! Så lätt... :) Mohaahah!

Sen direkt efter var det FYSIK B-PROV! Inte ok. Fysik är inte min grej, men jag tyckte det gick värsta bra, tror jag ju i alla fall, haha! Som tack för att vi alla elever var duktiga och skrev provet så får vi sovmorgon till tio imorgon! Skööönt.

Japp, strax blire musikalkurs, men först naturkunskap.

Bara två prov nästa vecka, puh! x)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: