Valdagen!

Idag flaggar pappa för det får man på valdagen.
Själv har jag precis kommit hem från Magnus och försöker få mina föräldrar att vilja pallra sig ner till skolan för att rösta, jag vill göra det nu! Vuxenpoäng (Y)

Jag är även väldigt sugen på att göra mitt eget spel efter att ha spelat Spank the Monkey hemma hos Magnus. Det var väldigt kul, mycket olika kort med finfina bilder. Det är så spel ska vara! Jag vill göra mig ett spel, skulle vara nice. Ska bara hitta någon som kan rita då :o

Orkar inte åka iväg ikväll igen. Skulle ha valvakat, men fan jag gör det hemma så kan jag ta det lugnt och sova utan att behöva åka buss eller få skjuts. Skönt.

Nuuuuuuu ska jag vara trött. Bye bye.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: