Woop

Hej!
Har varit väldigt ofokuserad på bloggen här ett tag. Är sjuk, på bättringsvägen, men sjuk. Har hållt på väldigt mycket med hemsidor medan jag varit hemma. Sen idag var jag i skolan, inte direkt fantastiskt pga att jag är så himla SJUK, men det gick bra.

Hade ett möte med en ny kund inför mitt projektarbete, det gick väldigt bra! Ska bli roligt att börja på ännu en hemsida. Är lite trött på kennelhemsidor eftersom att de är så krångliga, ska bli kul med lite omväxling!

Imorgon är det ingen fysik (skönt!) och på torsdag är vi lediga (yippie!). Det är ju helt amazing: ledig måndag, två lektioner tisdag, ingen fysik onsdag, ledig torsdag. Skönt. Fredag blir väl som vanligt, men något ska man väl behöva ta.

Har fått mina e-mailadresser att fungera och är såååå stolt. Har varit en jävla panik angående den skiten. Så nu känns det bra att ha en proffsig e-mail till framtida företag! :D

Är TAGGAD!

(Hanna, jag älskar dig. För mig är du bäst och du ska inte vara ledsen.<3)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: