Lalalalala

Jag avlider av trötthet...

Högskoleprovet idag gick ju inte direkt lika bra som första gången. Men jag tror att min ursprungliga poäng duger fint! Så nu är jag helt sjukt trött och undrar varför jag inte sover.

Har fått upp nya hemsidan till Magasinet och väntar på svar efter uppdateringen på Carabao. Spännande!

Nästa vecka ska jag på God Morgon Enköping och mingla... lycka till! x) veckan efter det så ska jag till Linköping och hälsa på Linköpings Universitet! Spännnaaandeeee! Hoppas att Adam vill hänga på också, det skulle vara extra kul!

Nu ska jag nog sova. Imorgon tänker jag sova hela dagen. Bra


Postat av: Nikolaironja

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2012-06-22 @ 13:14:09
URL: http://nikolaironja.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: