Det blir inte alltid så...

Ja, då var den drömmen ur världen. Det verkar inte bli som jag ville, men visst, det finns fortfarande en liten, liten chans kvar, men antagligen så är den borta. Jag får helt enkelt stå ut med det jag hade, eller vänta. Vi får se vad som händer.

Idag kommer Hanna hit och vi ska fixa med hennes hemsida och hennes blogg. Det ska bli spännande! Té och lite kinect kanske vi kan klämma in också. Så länge sitter jag vid deviantART och mesar tills det börjar bli bråttom att duscha.


Postat av: Hanna

Du kan söka igen nästa termin, Kellie! Ge inte upp! Och som min klass säger: Det kan bli kul! Pusspusss.

2011-08-26 @ 22:07:29
URL: http://bearfighterblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: