Nej!

Nu får det vara nog, det här ska vara en privat blogg och därmed basta! (Inte för att det har varit en superduperföretagig blogg, men nu ska jag inte länka till den från min företagshemsida!)

Funderar på att lägga sista sommarlovsveckan på att lära mig lite nya recept, fixa hemsidor och dricka té med Hanna. Mmm, så får det nog bli. Det svåraste blir nog att få ingredienserna till alla recept dock. Får försöka hitta lagom konstiga!

Vill inte börja skolan, orkar inte mer. Det känns jobbigt att behöva ha bestämt sig vad man ska bli liksom. Jag älskar att baka och laga mat, men ska utbilda mig till programmerare? Ja, jag tycker det är roligt med, men kanske inte... jag vet inte. Kan vara ångest också, har ju inte programmerat (förutom hemsidor) på hela sommaren, så vet inte hur det känns längre.

Ja, hittade ett repect på chili cheese (lol), men jag försöker ju undvika mjöl, pasta, potatis och kolhydrater i allmänhet, så behöver hitta lite substitut. Kanske nötmjöl?

Ja, ja. Vi får se hur skolan går när den börjar och hur jag känner då. Nu ska jag kanske göra mig lite middag/lunch? Försöka hitta något kul recept bara!

Lever på tuggummi från Japan just nu! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: