Nytt nytt nytt

Ny header, nytt liv.

Kanske inte.

Har gjort lite saker i sista sekund, och man får hoppas att det går bra helt enkelt. Men gör det inte det, så har jag en back up-plan, så det är helt lugnt. Vill ju att det ska bli som jag vill, men det kan i alla fall inte gå helt åt skogen!

Har börjat använda deviantART mycket och där kan man få se mycket fotografier som jag tagit nu och då. Det är ett coolt community och man får och kan ge mycket uppskattning. Det är kul, prova om ni håller på med konst, foto eller text. Finns många möjligheter!
Har gjort om mitt rum också, så det är mycket nytt i mitt liv. Jag gillar förändringar, i alla fall när det är något man kan kontrollera (såsom utseendet på mitt rum). Jag har gjort mig som ett litet kontor med massor av olika bra grejer som jag införskaffat. Jag gillar det! Känns jättebra att sitta och jobba här.

Well... nu ska jag väl ta och göra... någonting.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: