Designen omg

Imorgon har jag fysikprov, det betyder att jag inte har någon fritid ikväll. Det gör mig väldigt ledsen. För jag har kikat runt på en massa bloggar nu (host, lektionen jag har är inte så viktig egentligen, host) och jag vill så JÄVLA GÄRNA ha en ny design på min blogg!

Min är för... grön.
Dessutom lite mörk och inte så gullig som jag vill! Jag vill ha en gullig blogg! Gärna med något tema. Men då ska jag skriva i det temat också. Det jag skriver mest om är ju webbdesign och kanske lite mat och bak (vilket är det som skulle vara roligast att blogga om kanske?), efter det är det ju bara tankar som far upp i skallen på mig!

Designen ska alltså ha ett tema, men ändå passa till allt! (?)

Snälla, hjälp mig någon! Bara så att jag vet hur den ska se ut!


Postat av: pertty

lite rosa kanske?

2011-02-11 @ 15:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: