Framtiden...

Hur ser min framtid ut egentligen?

Jag har anmält mig till Högskoleprovet igen, så det är ju en bra grej!
Däremot har jag lyckats omdirigera mig från webbdesign till programmering och nu till webbdesign igen... så det är väldigt svårt att välja utbildning! Jag funderar mest på Webbutveckling 180hp på Blekinge Tekniska Högskola.

Men det svåra är ju min stora kärlek som tar det som det kommer... vilket är tvärtemot mig, jag hatar att inte veta vad som kommer hända, jag är en riktig planerare! Speciellt när det gäller saker som högskola, flytta hemifrån och börja ta studielån, då är det ju liksom viktigt att planera i god tid! I alla fall om man vill att det ska bli så bra som möjligt. Hoppas att det blir det nu då, även fast vi har en liten "nu-levare" i förhållandet.

Jag är lite spänd. Det känns läskigt.
Men jag vill!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: