Ingen bak-och pysseldag idag.

Idag skulle ha varit en jätterolig dag med mina vänner. Vi skulle baka, spela spel, se på film och mysa. Men tyvärr hände massor av konstiga saker så att de som redan sagt att de kunde komma helt plötsligt inte kunde. Det var jättetråkigt då jag och Petra så länge hade pratat om det här och vi var verkligen taggade. Det är nästan alltid så, att jag och Petra är de som kan och de andra... jag vet inte.

Tråkigt var det!
Jag och Pertty får baka i vår ensamhet hemma hos oss själva. Hoppas att det blir av en annan dag.



Postat av: peeeetraaa

Jag hoppas verkligen det blir av en annan dag! :)



Blev dina kolastänger braa? :D Bananbarerna blev lika goda som sist (a) hihi

2011-02-23 @ 21:45:06
Postat av: Sofia

Jag lovar att komma nästa gång! :) Om det inte är på en onsdag dårå ^^

2011-02-24 @ 19:40:22
URL: http://eneci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: