Måndag i Västerås

 

Måndagen spenderades med sötnosen i Västerås. Det började med att han lyckades GALANT med sitt teoriprov och sedan blev det en promenad till centrum Vi åt lunch på en supergullig pizzeria där bröd, sallad och min nya drog TÉ ingick! Adamskij var en superdupergullnos och bjöd mig på lunchen och jag sippade nöjt på mitt té.

Sedan blev det ett långt uppdrag att hitta till musikbörsen. Vi gick förbi det utan att se det, så vi gick tillbaka och jag for in på akademibokhandeln och köpte mig en mapp och anteckningsblock till mitt blivande företag och sedan ringde vi hans mamma om vägbeskrivning. Vi gick tillbaka hela långa vägen och köpte oss lite trumstockar.

Efter att det var Mission Complete på musikbörsen så blev det lite efterrätt på McDonald's som jag bjöd på. Sedan åkte vi hem efter 7h äventyr i Västerås! Otroligt mysigt må jag säga! Vi åkte hem till mig och myste hela kvällen. Puss på det!

 







Kunde INTE motstå att vilja testa dessa!

Imorgon är det tjejkväll med de grymmaste tjejerna!
Petra, Cicci & Mimmi!



Postat av: Sofia

Så ett företag är på G? :D Tell me more! :D

2011-02-24 @ 19:42:02
URL: http://eneci.blogg.se/
Postat av: Kellie

Sv; Well, jag ska boka ett möte med Skatteverket snart (om de behagar ringa mig snart...) och prata lite om f-skattsedel och pengar och sånt. När jag har rett ut det ska jag skaffa mig f-skattsedel och registrera mitt namn och sen är det bara köra! Kunder har jag ju, det är bara delen att man måste betala skatt i förskott. Men det reder jag ut! Jag ska banne mig ha ett företag nu! Så snart gäller det att lära sig bokföra osv. Men det ordnar sig! Jag känner att det närmar sig :D Gud så roligt det ska bli :D

2011-02-24 @ 20:16:56
Postat av: Sofia

Härligt! :D Skatten suger :(

2011-02-28 @ 13:31:11
URL: http://eneci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: