Jag är kreativ i sinnet

Jag är som vanligt helt knäpp angående mitt liv. Jag vill vara så kreativ och bra på saker att det inte händer ett dugg istället. Det känns så i alla fall. Det är lite tråkigt, jag vill så mycket men kan så lite. Det finns mycket som jag kan, men nästan inget jag är bra på.

Jag älskar att skriva, fota, göra hemsidor, rita, spela trummor, sjunga, pyssla och knacka kod. Däremot är jag inte tillräckligt bra för att jag ska tycka att det blir bra när jag gör det, så då ger jag upp istället.

I mitt huvud vill jag alltid göra kreativa saker, men jag vet nästan aldrig vad. Sedan är det mycket jag vill göra som kräver en massa material som jag oftast inte har (och pengar för att köpa materialet? Jag är tonåring och studerande, tror du jag har pengar?). Puh, livet är hårt!

Ska försöka göra något kreativt en dag. Kanske samla ihop lite kompisar som vill vara kreativa med mig.
Baka? Fota? Scrapbooking? Rita? Skriva? Pärlplattor? Trolldeg? Sy? Leka modell?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: