Jag saknar dig

Jag saknar dig, bloggen! Men det är ju inte så kul när ingen läser dig. Dessutom har jag inte världens mest spännande liv ^^

Nästa vecka ska jag träffa underbara My som jag inte träffat på hur länge som helst. Det är bara dumt!

Vill ha en ny design på bloggen tror jag... men vet inte hur. Vill ha något fräscht, snyggt och stilrent! Oj, oj, oj. Tyvärr har jag massor att göra med Magasinets nya hemsida. Dessutom ville min kusin ha en hemsida till sitt "företag" (?) och det har jag gått med på, vi är ju släkt :) Sedan är det en hemsida som jag ska göra, men hon som vill ha den är inte så bra på att ge mig den information jag behöver. Ja, ja, jag jobbar på på Magasinets hemsida sålänge. Det är kul!

Ska träffa Magasinet idag och gå igenom vad som ska ligga under alla knappar.
De använder fortfarande sin gamla hemsida, så den nya ligger temporärt HÄR. Ni skulle vara ÄNGLAR om ni ville kolla på den och säga till om något ser konstigt ut. Behöver veta allt. Den ska vara bra i alla webbläsare, versioner (okej, kanske inte IE 5) och operativsystem!

Tackar sötnosar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: