Rosa och guld

Mina naglar är fina just nu, tycker jag! Dock sa mamma att det var "ugly", men hon kan ju bara...!

Jag har börjat ogilla min hemsida så långt att jag dör och jag vill ha en ny design GENAST! Tyvärr har jag inte tid eller ork. Jag är trött och har mycket annat jag måste jobba med. Skolan har precis börjat igen och antagligen kommer det bli kaos! De ska göra kaos med oss!

... Fick precis ett samtal från Sara på Magasinet som undrade om jag ville jobba med barnpassningen imorgon! Det är ju jättetrevligt att få jobbtillfällen sådär! Så jag sa ja. Imorgon ska jag alltså jobba med barnpassning mellan halv fem och halv åtta ungefär. Tre mustiga timmar! Det känns lite jobbigt om jag ska vara ärlig, men det går nog!

Nu ska jag återgå till att irritera mig på bloggen och jobba vidare med alla hemsideprojekt jag har. Ingen vila, ingen ro.


Postat av: PERTTY

Dina naglar var ju asfräääääna :D

2011-01-24 @ 13:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: