Skrik och panik

Jobbade från halv fem till kvart i åtta idag. Det gick jättebra ända tills en liten bebis på knappt ett halvår kom in och började störtgråta på en gång! Jag matade den, den blev tyst. Den prutade och började grina igen! Så efter en halvtimme av gråt gick vi och hämtade mamman, då blev det lite lugnare. Men den fortsatte gråta av olika anledningar. När de åkte hem var det lättare att ta hand om alla andra.

När jag slutade kom pappa och hämtade mig, det var skönt! Då blev jag bjuden på MAX, najs, Vi åkte drive-in, men det kändes inte så. Det tog typ tio min för min burgare och vi fick stå och vänta på att någon (i detta fallet Mimmis pojkvän, haha) kom ut med min mat. Det var kul! Eller..?

Nu är jag i alla fall hemma och ska strax sova, lika bra.
Kreativiteten får vänta.



Postat av: Magnus

Du bloggar fortfarande alltså, keep it up :D

2011-01-24 @ 22:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: