Stolt virkare!

Dagen hos My var skitkul minst sagt! Det känns som om vi liksom aldrig gled ifrån varandra där ett tag. Vi går bra ihop tycker jag! My var supersnäll idag; hon bakade ölbröd (mycket gott, tyckte jag), gjorde nudelsoppa med tofu, lärde mig VIRKA och massor med mera. Det var himla kul!
Det enda jag gjorde var att hjälpa henne med en grej som gjorde att hennes blogg var lite konstig i IE ^^ och gav henne idé om att virka armband, så liiite bidrog jag med allt!


Must I say, världens mysigaste rum?


Noodles!


Mitt vackra verk som My lärde mig göra :D


Mys vackra knappsamling var otrolig!

Så hoppas att få träffa My snart igen och att få låna mormors virknålar och införskaffa mig lite garn! Är fett taggad, känner mig så kreativ! ÄNTLIGEN!



Postat av: Pusu

Du kan va kreativ! :D Men jag håller med om att det blev en superdag faktiskt och jag tänker också hålla med om vi lär ju göra det igen snart :D

2011-01-27 @ 21:49:57
URL: http://pusukala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: