Bah

Det är varmt som satan. Jag blir alldeles knäpp.

Mitt öga är såklart fortfarande cp och det är så jävla jobbigt, kan inte ha för mycket vind eller sol för då börjar det rinna och dryga sig som fan.

Nej, men jag är rätt stolt att jag lyckades göra kolhydratfri mat igår! Gjorde blomkål, morötter, platta ärtor, champinjoner och quornbitar stekta tillsammans och drizzled med lite soja! Det var ganska gott, och jag har med mig det till lunch också. Tyvärr kan jag inte säga att jag känner mig så sugen på det. Åt en banan till frukost, vilket har mycket kolhydrater. Men jag läste att man får äta frukt om man liksom skiljer den från resten av maten med ungefär en halvtimme, så att det inte blir så dåligt!

Idag ska jag dricka massor med vatten och hoppas att lunchen kommer att smaka... ikväll ska jag till Adam för middag och antagligen förstöra allting... bah. Men sen ska vi springa i alla fall! Igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: