Då ska vi se!

Har kollat lite på recept angående lite kolhydrater och mycket protein och tänkte nog testa mig fram något när jag kommer hem. Har tyvärr kort om tid eftersom att jag ska träna med älsklingen senare, men något måste jag ju kunna skrapa ihop!

En sak jag måste lära mig är att ta fram mat innan jag åker till jobbet, typ fisk osv, så att det hinner tina under dagen. Annars tar jag fram något som går fort och kanske inte är så himla bra för en. Isch isch. Jag vill bli smal, jag är större än någonsin nu är jag rädd... puh.

Kelly Osbourne är en STOR inspirationskälla för mig nu, så jävla söt och har lyckats så bra med att förändra sig! Vi får se om jag lyckas ta mig ut en halvtimme varje dag, huhu, träna är inte min grej! Pasta, godis, socker, ris, allt ska bort!

Mer frukt, grönsaker, fisk, tofu och nyttiga snacks!
(OBS jag lovar inte att det kommer gå bra, är redan godissugen, helvete. MEN jag har varit aaaasduktig idag. Har velat ha en glass hela dagen men har inte gått fram till frysen för att ta en, det jag har gjort är att gå till kylskåpet och ta några vindruvor - gott!)

Måste dricka mer vatten också. Det är bra har jag hört! (Tack My<3)


Postat av: Anonym

KORV D du är tokbra! :D (hej jag har inte läst din blogg på länge känns det som.. ) :D

2011-08-22 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: