#goingtoworksick

Tror jag är lite förkyld, men är inte säker. Fick ju allergiattack av damm, kvalster och katten igår. Woop. Är helt förjävlig i ögonen och näsan idag i alla fall. Kanske får skippa springturen, men vet inte om jag vill det! Känns inte bra att skippa, det kommer resultera i mer skippa och sedan... ja.

Leker med mobil hemsida nu! Fett kul, går ju faktiskt bra! Är riktigt nöjd. Fått låna en HTC Desire också som jag kan testa den på, kan även låna en iPhone och så har jag fått internet på min egen så jag kan testa. Är riktigt roligt det här! Kanske ska köpa mig en företagsmobil för att testa mobila hemsidor på? ;) Älskar denna HTC Desire i alla fall!

Nu ska vi se om vi kan få ihop lite back-end på hemsidan, det är ju en fet del av den och jag behöver ju testa så att det verkligen fungerar och så att jag kan få ihop alla länkar osv. Men designen är ju klar, typ. Om de vill ha den så, men den fungerar i mobilerna! Det var det som var tanken.


SkabbKellie med sin nya förälskelse...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: