Here I am

Känner att jag har blivit lite dålig på att blogga! Hmpff... inte ok! Leker fortfarande med mobilhemsida och den ligger uppe så att jag ska testa den på en mobil, men jag har inget internet på min så jag har inget att testa den på. BRA. 

Shit. Dessutom har jag kommit en lång bit på BearFighter! Men just nu väntar jag på bilder från Hanna som ska läggas upp, och så ska jag göra ett administratörsverktyg för blogg och uppdateringar. Jobbiiiiiiiigt. Men det är ju mitt jobb, typ. Kunden har alltid rätt ;)

Så det kan bli som det blir. Funderar på att köpa någon sorts kylstöd till min laptop, den är ju helt körd. Dog igen nu i helgen för att den blev överhettad. Jag och Adam skulle försöka öppna upp den och rengöra fläkten, men den var ju under hela jäkla skalet så man kom inte åt den ordentligt om man inte tog bort hela underdelen och den satt som berget. Jäkla B-dator.

Så kanske något sådant här?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: