Last day...

Det känns lite konstigt. Det är inte så bra väder, och det är ovanligt tyst här på kontoret... men det känns ändå bra. Det är inte sista dagen på jobbet, men det är ju det för denna period. Har jobbat hela sommaren och ska nu ta semester i två veckor. Gud, så konstigt det kommer kännas att inte jobba!

Men det blir bra, för lite semester är det jag behöver. Jag avslutar min första period lite slappt känns det som, ska käka sushi med mamma och även gå till banken en stund, så kommer vara borta ett tag. Men eftersom jag aldrig riktigt tagit en ordentlig lunch så kan jag väl förtjäna det tycker jag. Att mikra mat och sitta på rummet att käka är kanske inte riktig lunch, för jag svarar ju om någon ringer!

Så det ska jag göra. Får säkert uppdraget att göra klart webbappen också, så att han kan göra klart den under ledigheten.

Ikväll ska mamma, jag och pappa käka ute och sedan möta Adam och Sussie för att se Harry Potter! Ett lagom sätt att fira månadsdagen för mig och Adam tycker jag! På lördag ska jag vara med de bästa tjejerna i hela världen och på söndag ska jag vara med (eller, jag ska fråga om de vill det först kanske) två andra bästa tjejer i hela världen! (och packa)

Och på måndag.... ÖLAND



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: