Resa hit eller resa dit?

Jag och sötnosen har otroligt svårt att hitta någonstans att åka. Utomlands har han ingen lust med, och jag kan väl gå med på en resa i alla fall söderut i Sverige vid kusten. Men eftersom vi gärna vill åka i helgen eller nästa vecka så är det fett svårt att hitta boende. Dessutom tror jag Adam blir lite irriterad på mig som inte bestämmer ett ställe jag vill åka till, utan kollar på flera ställen. Men jag tycker det är han som är trångsynt! Jag kan väl åka vartsomhelst bara det känns roligt och värt det!

Så jag hittat två-tre vandrarhem på Öland som har bra priser och ledigt då vi vill åka. Så vi får se vad han säger och vad vi kommer fram till. Har hittat lite B&B's i Skåne också, men då ingår inte lunch eller middag och det finns inget ställe att tillaga mat på, så det blir mycket dyrare. Tusan, kan inte resten av Sverige stanna hemma så vi kan välja och vraka och få lite semester för en gångs skull? Jag har jobbat hela sommaren ju, ge mig lite frihet!

Men jobbet går bra, lite trögt senaste veckan dock, tror många tar semester och vill inte ringa oss! Haha, men det är okej. Så, håll tummarna pojkar och flickor, för jag vill verkligen på en semester nu.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: