Så!

Har fixat och fixat på webbappen till Flexicon och ja, det börjar väl bli något. Jag är ju iofs bara front-end designer på detta projekt, men vafan. Det är kul ändå!

Dessutom har jag nu bokat och betalat buss ner till borgholm och hem samt tåg till sthlm och hem. Yes box. Känns riktigt bra.

Strax slutar jag och då får jag skjuts hem av mamma (gud vad skönt) och då ska jag få i mig lite middag och sedan åka tillbaka och springa med Adam. Mysigt! Imorgon ska vi se Harry Potter och fira vår månadsdag! MYSIGT.

Allt verkar vara mycket mysigt nu. Haha!


Postat av: Rebecka - en fotodagbok

Hej! superfin blogg :D

allt gött idag?

2011-07-14 @ 17:15:40
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: