Comics

Ska snart få uppdraget att göra om företagets (eller ja, de är egentligen två företag) tre hemsidor! Ska bli väldigt spännande faktiskt! Då får jag mycket till min portfolio i företaget.

Ser dessutom fram emot att få göra HANNAS hemsida. Faktiskt. Den ska ju handla om serier och kommer antagligen vara lite cool och snygg med fräsch design! Jag hoppas hon arbetar på den (jag själv har ju inte världens talang för just rita osv) så att vi kan få ihop den snart. Ska ju bli askul! :D

Ja, jag måste fasen få igång mitt företag snart. Känner att det står lite stilla. Men det är för att det står stilla i mitt huvud när det gäller vad jag ska göra för att få det framåt! :P

Funderar på att expandera till bloggdesign också! Men bloggarna måste förstå att de behöver ha en idé om hur designen ska se ut och ge mig bilder jag kan använda. Det var någon som sa: "Ja, det är bara ge henne några hundralappar och vänta tre dagar." - och det stämmer ju inte riktigt. Ska jag hitta på en design själv då eller? Det är ju lite svårt att göra något som personen tycker om om man inte känner den.

Men det skulle vara kul!

Gah, jag älskar att ha företag (i alla fall göra hemsidor-delen av det hela!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: