Day 2

Sitter på andra dagen på mitt nya jobb (egentligen bara ett sommarjobb, men det känns som mer än det!). Känner att det är väldigt lugnt vid telefonen idag också. I och för sig så har jag bara jobbat officiellt i en och en halv timme och affärerna öppnar inte förrän klockan tio... så det kommer kanske! Men ska kanske få andra uppgifter att göra, vi får se vad som behöver göras :) 

Stör mig förövrigt på mina strumpbyxor som jag haft på mig i två timmar och är nu inte mycket mer än lite trasor som hänger runt benen. Det måste ju finnas bättre sätt att göra dem på! Shit...

Har idag tagit emot fyra samtal som bara var avtalade tider eller liknande, så inget nytt ärende än. Har däremot fått in snitsen med att koppla samtal antar jag ;) Annars har jag druckit två koppar té - som gjorde mig illamående, bra gjort - och letat upp lite gratis wysiwyg-program till en kollega. Hon var intresserad av att göra hemsidor, så jag hjälpte henne lite på traven! Jag tycker om att hjälpa till! :D

Om någon annan är intresserad så var det dessa jag hittade:
CoffeeCup
Trellian
Kompozer
AlleyCode





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: