Det var inte jag!

Har avslutat min första vecka på jobbet! Känns asbra. Nu är det fredagsmys med Adam och lite smått och gott. Men inte lika överdrivet som det brukar. Ska FÖRSÖKA bättra mig :3

Övningskörde hemifrån till ICA och sedan hem igen efter att ha plockat upp Adam och handlat. På affären så letade jag efter torkade äpplen från ett speciellt märke. När jag gick dit där jag såg det märket sist så hade alla ECO-nyttigheter försvunnit och bytts ut mot äkta amerikanska godsaker! Snacka om kontrast! (Och nedan får ni se vad jag verkligen inte kunde stå emot att ta med mig hem...<3) Jag hittade det märket jag letade efter på ett annat ställe, men inte de torkade äpplena...

Så dagens fredagsmys består av älsklingen Adam och lite wow samt dessa smaskigheter som jag inte kunde motstå:







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: