Har fått lite gjort iaf...

Har knappt ringt en enda person idag. Vet inte vad som tagit åt världen. Kanske är vädret som förstört allas telefoner så att de inte kan ringa hit? ;)

Nu ska jag nog ta mig lite lunch. Har gjort två snarlika designer till hemsidan, men inte helt nöjd var han. Jag har även jobbat lite på hemsidorna som är för mitt företag. Mest för min egen skull.

Fick lönebesked idag, gah jag vill resa utomlands med älsklingen NUNUNUNUNUUUUU! Ska bli så mysigt att jag döööööör. Hoppas det blir något :o

Vi får se hur det blir idag. Vädret suger och jag ska köra på motorväg för första gången ikväll... NEJ INTE ETT DUGG KUL. Jag kommer svimma av stress tror jag. Ska även storhandla så jag kan köpa mig mitt fantastiska TÉ! :D

NEJ. Nu är det lunch och imorgon midsommar. Heja farmor som blivit 70 bast :D<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: