Hjälp, hjälp

Måndag igen. Vet inte om det här är sista veckan innan min första "semesterperiod" det får vi se. Kanske jobbar mer i juli och mindre i augusti istället. Jag vet inte. Vi får se om det blir någon resa och när isåfall!

Just nu känner jag en riktig längtan till att flytta ut tillsammans med min älskling. Jag orkar inte vara kvar hemma längre, jag ORKAR INTE. Det är ju sjukt bara. Ska banne mig ta och prata lite med Adam och se vad han säger. Jag är så trött.

Ja, ikväll är det som sagt en till springtur på G och imorgon kväll så ska jag lära Karin webbdesign/-programmering/-kodning. Ja, något i alla fall. Funderar på att lägga ut det jag lär henne på bloggen också? Eller..?

Jag vet inte. Kanske lägger ut som någon sorts tutorial här för folk som är intresserade. Men ja, vi får se om jag lyckas komma på något bra helt enkelt!

Nu ska jag väl se över lite designer och kanske hitta på något spännande vid datorn, det ringer ju inte för mycket precis.



Farmor med sina presenter midsommar -11




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: