Jag vill!

Jag... jag vill... jag VILL tipsa redaktören!

Men jag har inget att tipsa om.

Jag vill att folk ska läsa och kommentera min blogg (inte för att den är så jävla intressant eller inspirerande, men vafan!) för det finns inget så oinspirerande som att komma in på blogg.se utan att ha fått en enda kommentar och knappt en blick på bloggen! Jag vill vara kreativ och underhålla folk, men de är ju så envisa med att inte läsa här!

Vad ska jag ta mig till?

Nej, jag har faktiskt gjort en ny design! Jag börjar iofs bli lite trött på den... helvete då! (Nej barn, det är fult att svära) Men jag tror att jag vet vad den lilla dumma hemligheten är... BILDER!

Det känns som att jag visste det.

Men... fan också! Jag fotar ju HELA tiden.. eller ja, gjorde det i alla fall. Men men men men... jag känner mig aningen värdelös. (lol, det är ju din jävla WoW-obsession fattar du väl? - Jo tack, jag vet) MEN jag har bestämt mig (jag har försökt bestämma mig) för att fota mera!

Jag har bara inget att fota.

Jag tror jag måste fylla mitt liv med lite spänning och... ja, aktiviteter! Så jag liksom får något att fota. Men just nu sitter jag på mitt jobb (som jag gillar egentligen) och känner mig instängd. Jobbet tar ju upp hela dagarna och sedan är det middag och tv som gäller hela kvällen. Men varför det? Ja, jag vet inte. En jävla vana som jag har. Jobb, hem, middag, tv & WoW. Sluta upp med det?

Men helgerna då?

Ja, då är jag oftast med min älskling... och spelar WoW .__.' Jag tror jag börjar se något som har blivit en jävligt stor del i mitt liv. Men jag kan verkligen inte förmå mig att sluta upp med det, det är ju så roligt ändå. Men trappa ner kanske går! Vi får se.

Ja, jag skäms över att spela WoW.

Fler vänner och fler aktiviteter kanske både förgyller mitt liv och min blogg. Så de få stackare som läser min blogg kan ju kanske heja på lite så att jag får ett bättre liv (och blogg)!

KOLLA! Vem kommer läsa det här liksom?



Postat av: Hejhej

Tänk att jag gjorde det :O

2011-06-13 @ 14:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: