JAPP!

Har jobbat hårt idag! ...eller ja, iaf Hanna. Jag har mest kollat på.


Jag lyckades pressa henne till att färdigställa designen till hemsidan (fett jobb om jag ska vara ärlig) och det blev gjort! Så fort jag får tid ska jag nog börja programmera ihop den på riktigt! Det ska bli mycket spännande!

Har fixar lite på hennes TWITTER också, profilbild och bakgrund på hennes profil. Det blir bra.

Känner att det går framåt! Nu har hon massor av jobb med teckningar och serier att rita och skriva om. Kul, kul! Hoppas att det går undan så att vi får upp det :)

Nu ska jag sova inför jobb imorgon och sedan en till springtur på kvällen. TAGGA.

Faktiskt... Jag är taggad inför att träna. PÅ RIKTIGT!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: