Knyta knutar



Jag tror mitt hår har knutit sig. Jag lekte lite med det och nu sitter det fast av sig själv som en liten knut.

Håller på att fippla med förslag till hemsida. Det går inte så bra. Har ingen inspiration för tekn(*telefonen ringer*)ologiska hemsidor. Det finns säkert massor man kan göra, men vafan! Jag vet inte. Det går inte jättebra just nu. Den blir lite rörig och inte så snygg! GAH

De ville ha modern hemsida och min blir liksom så steril men klottrig samtidigt och det enda moderna med den är väl lite skuggor typ! Jag blir galen. Inte har jag fått diskutera hemsidan med någon på riktigt heller, vilket skulle göras igår egentligen.

NEJ USCH. Mer inspiration, tack!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: