Kreativitet = 0

Jag skulle skriva något här. Något värt. Men jag glömde och nu har jag inget att skriva om längre. Skitsamma, jag skriver ändå.

Känner att min kreativitet ligger stadigt på 0. Vill att jag ska bli mer kreativ och göra något roligt med... livet? Känner att jag skyller mycket på var jag är, men det är ju inte platsen som gör mig kreativ eller lycklig, utan det är ju jag själv.

Men, kanske ska ut och fota lite blommor eller så! Det är ju lite kreativt och då fylls bloggen med lite vackra bilder sen också. Lite roligare att gå in här då också! Borde göra om designen igen... men fyfan jag orkar inte.

Behöver ragga kunder till mitt företag, men jag vet fan inte hur. Känns asläskigt.

Nej... jag vill... måla. Fota. Resa. Flytta. Köpa en bil. Sy. Sjunga. Träffa nytt folk. Se nya saker. Lära mig nya saker. Bli bikiniklar (hahaha like that's gonna happen).
Bara... göra något annorlunda. Göra förändringar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: