Matkoma

Är i total matkoma. Det är sjukt. Det står kallt té bredvid mig, jag vill att det ska vara varmt. Så vill jag att fläkten på andra sidan om mig ska vara kallare.

Tredje dagen är inledd och det ringer om möjligt ännu mindre idag. Har bara kollat registret och det är så svårt när det är så gammalt! Kan de inte bara göra det en gång per år och rensa ut all annan skit hellre än att låta den ligga kvar och förvirra alla?

Övningskörde förövrigt imorse. Klockan 07.15 var jag på plats och sen brummade vi iväg. Vid slutet åkte vi hit till mitt jobb så jag inte skulle bli sen. Missade ungefär tio minuter av lektionen, men så blir det liksom.

Var med My igår. Hon kom hem till mig så solade vi en stund och sen gjorde vi middag. Efter middagen gick vi på promenad och sedan blev det en kopp té! Fett mysigt. Ikväll ska jag hem till henne så ska hon bjuda på middag och sedan ska vi ta en promenad, kanske en kopp té också!

Kanske dags att jobba igen nu. Bai bai



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: