MEH

Men jag fattar inte! Är det för att jag fortfarande är så ung? Nej, det kan inte vara så. Jag måste helt enkelt ha ett värdelöst liv, eller bara en värdelös personlighet som är lat och inte kan göra saker för att få saker. Usch, jag börjar verkligen ogilla mig själv.

Hittade precis en blogg som heter Kan Dee drawings och tyckte den var inspirerande nog! Shit, jätteduktig tjej med egen klädmärke och vunnit priser och ja, hon tog tag i sitt intresse helt enkelt. Så jäkla inspirerande att läsa. Dessutom var hon på semester nu eller precis har varit och det var ju såklart också inspirerande.

Verkar inte bli någon jäkla resa för mig och Adam, bajs då. Han vill bara göra något lätt och åka någonstans i Sverige eller så, men vafan. Jag vill ut i Europa! Hade kollat upp en resa på en vecka till Porto i Portugal. Verkade ASNAJS - kostade ju lite pengar och med mat och fickpengar blir det ju ännu dyrare, men vafan. Jag har aldrig varit utomlands på det sättet, jag vill också! Kanske bara ska spara pengarna och åka med någon kompis istället! Hehe, dumma Adam! <3

Nej, jag har ju inte så mycket spännande att erbjuda. Knappt bilder, herregud. Nej, jag ska jobba med att svara i telefon och så behöver jag kolla upp hur man redovisar momsen och när det ska göras. Jag är körd. Lovar att jag missar det och skatteverket kommer och tar mina grejer och dödar mitt företag! Gah!


Postat av: mimmi

Söta lilla kellie, du är världens finaste tjej och ut i världen kommer du en dag. Shit, du kommer ju bli värsta företagsbrutta som tjänar miljonerna!!! Du är bäst!!

2011-06-29 @ 22:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: