Mitt stora feta tekniska sommarjobb

Sitter på mitt eget lilla kontor och har nyligen ätit lunch och betat av halva första dagen på mitt sommarjobb. Är nervös och stolt på samma gång!

Mitt jobb går ut på att svara i telefon och lägga upp ärenden. Alltså om någon ringer och säger att det blivit något strul, då ska jag föra in vem som ringt, när och vad den ville så utförligt som möjligt i ett program. Sedan ska jag skicka ett bekräftelsemail till den som ringde. Det är aslätt, men det är ju svårt i början eftersom att man ska försöka höra vad den som ringer säger... namn, företag, vad problemet är, telefonnummer... ja, det blir mycket att hålla koll på och höra. Det känns jobbigt att fråga om och om igen om vad den sa. Men hittills har det gått helt ok!

Jag är stolt. Tror att det kommer gå bra att jobba här. Blir mycket jobb bara! 4 veckor minst och sedan lite ledigt, sedan en vecka till och sedan mycket ledigt och sedan två-tre veckor till! Shit!

Får väl belöna mig själv med en semesterresa tillsammans med Adam under ledigheten! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: