Nöjda lilla jag!

Har precis kommit hem från en kort, men jobbig, springtur med älsklingen! Nu ska vi försöka på riktigt. Inget godis köpte jag heller! Eller... jag köpte torkade äpplen, men de var mjuka så jag köpte riskakor också ifall de inte skulle vara goda! Haha!

Men det kändes bra att springa. Jag hade kunnat springa lite till, men Adam kände att det var nog. Jag kan även hålla med, för alla andra gånger som jag försökt träna så har jag lyckats slita ut mig så mycket den första gången så att jag inte velat fortsätta. Nu känner jag att jag kan och vill mer! Så jag ska verkligen försöka den här gången.

Imorgonbitti ska det bli en till springtur. YES. KOM IGEN NU.


LET'S GET FIT!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: