Och så en kopp té...

Fasen, jag dricker säkert 6 koppar té om dagen på jobbet. Hemma dricker jag ju aldrig té! Nu saknar jag min apelsin och farmor igen, shit, hemma hos farmor är det té all the way. Då brukar jag inte ens dricka té heller! Undrar om det är för att jag hittat något som jag verkligen gillar?

Ska nog ta med mig det téet till farmor på midsommar, bara för att! De dricker ju bara svart té, jag föredrar grönt och rött! Vitt skulle jag vilja prova också.

Men detta är mitt favorit, älskar också rött té med rabarber och vanilj-smak! Underbart!


Har även, på tal om ingenting, köpt mig nya sommarskor. Billiga som satan, 200kr på skokanonen. Mamma tvingade mig köpa nya skor så då gjorde jag det. Helt ok!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: