Så mycket har hänt...

Jag blir alldeles matt av att tänka på allt som hänt sedan sist. Jag vet inte vad som hände, jag orkade bara inte med min blogg verkar det som.

Har fått sommarlov nu, vilket tydligt innebär att jag har TAGIT STUDENTEN! Den 1a juni small det och då small det ordentligt! Härligt!


Mysig dag var det med klassen och nära och kära!

Har dessutom startat mitt företag på riktigt och är nu en riktig affärskvinna! Känns asbra men fortfarande mycket läskigt, precis som studenten gör... Det känns som jag blir vuxen lite utan att jag vill det liksom!



Har lite ny grafisk profil, gillar denna mycket bättre just nu!

Har även firat 4 år med älsklingen! Det var mysigt det! Jag älskar honom, jag är glad att vi har varandra<3


Ja, ska se om jag får sommarjobb eller inte. Har ingen jättelust, men jag vill ju ha pengar att röra mig med! Vi får se om jag får det i alla fall! Då kanske det blir en tripp någonstans med den sötaste<3 Det skulle vara jättekul!

Håll tummarna för mitt liv och för en snyggare blogg! Fyfan vad gräslig den är! Ska försöka göra den snyggare och uppdatera lite oftare. Herreguuuud, jag är så nervös inför livet!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: